Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

reklamu už dávno přehlížím, na mně nefunguje

0 0
možnosti
Foto

Naštěstí můžete kdykoli přepnout na jiný program.  V reklamách problém není.

0 0
možnosti

P97a13v96e76l 57V34é19b47r

4. 6. 2013 7:17

Samozřejmě, naše názory (a názory mnohých jiných) na reklamu se v podstatě kryjí.

Jenom bych vás rád vyvedl z jednoho omylu: Reklama ani v nejmenším neumožňuje, aby to, či ono (např. zmiňovaná reportáž) bylo zadarmo! Naopak, vše zaplatíme i s chlupama (a spíš hodně navíc), jenom platba byla přesunuta na jindy - ve zvýšené ceně výrobku. Tu pračky, tu pracího prášku, tu něčeho jiného (třebas obzvláště vyvedených bonbónů, s jejichž požíváním nastává ta pravá zábava). Takže řeči o tom, že reklama umožňuje něco zadarmo nejsou pravdivé. Zaplatíme všechno.

1 0
možnosti

J53a27n 78H43u56r26k43a

4. 6. 2013 1:39

tato reklama mě nechává v klidu na rozdíl od letáků které propagují neskutečné až nerealistické rádoby zlevněné ceny ...porek 79,- vepř. bez kosti 299.- mléko 41,- !!! atd. výhodně zlevněno ...a ještě ve snížených gramážích...opravdu si někdo myslí že lidi neporovnávají ceny třeba za celý měsíc a že každý si neumí zapamatovat ceny potravin které opakovaně nakupuje roky? Dnes v Intrsparu jsem viděl jak lidé odskakují od regálu se zeleninou jakoby je zasáhla boxerská rukavice...po zhlédnutí super výhodné akce z Belgie mrkve za 28,90 papriky 98.- a jablek 56,- bůh ví odkud mě utvrdila v názoru že opět nastává doba kdy každý Čech bude doma zahradničit budou vepříci králíci i drůbež a tento konglomerát nezdravých a předražených (ne)dobrot zanikne v propasti času..

2 0
možnosti

Souhlas. Nejsem z branže, ale komerční reklamu u zpráv o katastrofách vnímám naprosto identicky. Měl jsem nedávno zcela náhodou možnost se k tomu vyjádřit, když mi zavolala nějaká slečna s průzkumem pro jednu nejmenovanou značku, takže jsem takto umístěnou reklamu uvedl (popravdě) jako vážný důvod pro odmítání výrobků jejího zaměstnavatele. Souhlasila se mnou.:-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2296x
Agent s teplým deštěm. Co jiného je "marketingový poradce"? Ale když mě to baví... (www.marketeers.cz)

Seznam rubrik