Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Já bych tohle s Bruselem nespojoval. Lidé byli vždy přitahování bizarnostmi a když se podíváte do historie, tak celou dobu podobní lidé byli součástí nějakých představení, kabaretů, potulných umělců apod. A není to první vousatá zpěvačka, která poutá pozornost v Evropě. O podobných (sice ne zpěvačkách) se můžete dočíst i ve středověkých kronikách.

9 0
možnosti
MK

Ještě dodám, že jedna z vousatých se stala španělskou místodržící v Nizozemí (Markéta Parmská) a jedna je dokonce svatou. Svatá Pavla

9 0
možnosti
TH

V Bruselu zavladlo nadseni? Nekecate? Proc spojujete Haidera s Kampuschovou?  Co to placate?

8 1
možnosti
PB

..... tak co von (vona?) vlastně bude až adoptuje děcko ? Tata? Mama? Tama? Mata? nebo vlastně cóóó ? - v tem mám teda pořádnej hokej:-P

4 2
možnosti
Foto

Mnohdy je základem úspěchu ,,vyjímečnost". Její hranice, přijetí, tolerance, ignorace, či odsudek, je vždy více méně individuální. Nevím, jak vítěz/vítězka zpívala, to jsem neslyšel. Na poslech třeba pěkné, možná i zážitek. Jako na chlapa na mě takováto ,,vizáž" dobře nepůsobí, ale nikdo mi nepřikazuje se ,,na to"dívat.:-)

5 0
možnosti
Foto

Omluva za můj předchozí příspěvek (14:19). Neuvědomil jsem si, že autor je marketing.poradce. A síla i negativ.reklamy je mu jistě dobře známá. A byznys it´s byznys;-)

0 0
možnosti
BC

Z toho by se pozvraceli i lidojedi.

4 4
možnosti
PB

P91a63v66e55l 13B70o81č23e52k

11. 5. 2014 14:06

Ja myslím že je to hlavě zábava , bruselu je to jedno a autor je zakomplexovaný 

vousaty travestita  mě vubec nevadil na rozdíl od Vašich morlistických blábolů

10 1
možnosti
TH

Souhlas, Bruselu je to jedno. 

To je takova cechackovska mantra ze  spodniho supliku. Kdyz mi neco vadi (ona to vyhrala takova divna zpevacka!!!), ze je to dirigovani z Bruselu a taky se jim to libi....fuj Brusel, museli jsme hlasovat pro fousatk! Fuj Brusel !

5 2
možnosti
Foto

Tak aj onak. A diabol sa rehoce:-/

5 2
možnosti
DR

Na základě čeho usuzujete, že v Bruselu jásali? To měli jako zasáhnout byrokrati a říct NE, ta osoba zpívat nemůže? Zákazy, dirigování a omezování, to by Vám mnohým šlo.

11 1
možnosti
PN

P76a93v27e79l 13N91o35v44á53k

11. 5. 2014 18:37

Co to melete? Samozřejmě že v Bruselu jásají. Kdo říká, že měli zasáhnout byrokrati? Stačí jejich mediální masáž a ovečky se přidají. A proč někoho omezovat? Ti co ho volili už omezení jsou.

1 5
možnosti
FF

F98i66l85i17p 91F85u49c56h26s

11. 5. 2014 13:34

Je mi z Vašeho blogu smutno, pane Nováku. Hodně smutno. ;-(

Tolik zloby, závisti a hlavně netolerance se vidí opravdu málokdy. Rv

Hezkou neděli. F.F.

10 12
možnosti
KD

K50a96r77e26l 90D48u93b

11. 5. 2014 13:51

Všechno má své hranice. I tolerance.

6 6
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2296x
Agent s teplým deštěm. Co jiného je "marketingový poradce"? Ale když mě to baví... (www.marketeers.cz)

Seznam rubrik